Tuesday, May 3, 2011

TERSENTAK SEKETIKA

Di pagi hari, saat masih bersemangat kena siapkan esseimei, tersentak dengan sesuatu :(

Berdebar hati ini memikirkannya, hilang fokus sedikit..apa pun husnuzon itu lebih baik kan..

Aku berusaha menjadi yg terbaik..bukan aku harapkan apa-apa..sekadar menjadi 'aku' seperti aku kepada yg lain-lain..

Namun, Dia tidak memberi apa yg aku harapkan..Dia memberi sebaliknya..mungkin untuk seketika..husnuzon itu lebih baik kan:)

"setiap kesusahan pasti ada kesenangan"

Mulai saat ini, aku belajar sesuatu..terima kasih ya Allah..setiap yang Kau kurniakan, Kau sering ajarkan aku sesuatu..

Aku tekad, aku nekad mulai detik itu..jangan disesali peristiwa lalu, hidup untuk hari ini dan masa depan..usah toleh belakang memikirkan dan menambah keresahan hati, toleh belakang, belajar darinya..

No comments:

Post a Comment