Monday, March 14, 2011

Bunga-Bunga Cinta


ramai yg suka & asyik memperkatakan tentang lagu ni juga 'dalam mihrab cinta'..

best la layan, tambah taman dalam hati..hehe

namun begitu, sesuatu menyentap diriku..cinta mana yang aku kejar..rindu mana yang aku garap..astagfirullah

setinggi gunung sekalipun, sedalam lauatan sekalipun, bila cinta vs CINTA, tiadalah sesuci, semurni CINTA itu..kerana kita dijadikan disini untuk menggarap CINTA itu..

'Tidak Aku jadikan jin dan manusia melainkan untuk beribadah kepadaKU' (Az Zariyyah:56)

"Ya Allah, Tuhan Yang Maha membolak balekkan hati, tetapkanlah hatiku dalam mencintaiMU dgn penuh tulus & ikhlas..andai kau berikan aku cinta, jangan pernah Kau luputkan, jangan pernah Kau pudar cintaku kepadaMU kerana tanpa cintaMU aku lemas dan aku tidak bisa hidup..izinkan Ya Allah untuk aku mencintaiMU setiap detik dan saat biar cinta manusia aku perolehi kerana cintaMU, cinta teragung..izinkan aku Ya Allah untuk mencintai orang yang mencintaiMU dan pertemukan kami Ya Allah dalam redho dan rahmatMU..jangan kau biarkan kami hanyut dalam cinta..pimpin kami bersama cintaMU"

No comments:

Post a Comment